Betaling & Levering

Betaling 

Vi kan i samarbejde med Klarnas betalingsløsning Klarna Checkout tilbyde dig som kunde: fakturabetaling, delbetaling, kortbetaling med VISA eller Mastercard og betaling via netbank.

Kortbetaling

Vi accepterer Visa, Mastercard og American Express. Vi opkræver ikke ekstra gebyrer, når du betaler med kort, og alle kortdata håndteres sikkert af Klarna Checkout, der er certificeret i henhold til PCI-DSS.

Ved kortbetaling reserveres pengene ved bestilling og debiteres kontoen, når produktet/produkterne har forladt SMEGs lager.

Betaling via netbank

Ved betaling via netbank betaler du som kunde direkte fra din egen netbank. Pengene bliver trukket fra din konto, når du godkender transaktionen.

Klarna-konto

Med en Klarna-konto kan du samle alle køb i løbet af en måned på én faktura. Derefter vælger du selv, hvor meget af fakturaen der skal betales (minimum 50 DKK).

Klarna Faktura og Delbetaling

Betalingsbetingelserne ved faktura er 14 dage. Fakturaen sendes via e-mail fra Klarna i forbindelse med leveringen.
Ved forsinket eller manglende betaling bliver der opkrævet et rykkergebyr på p.t. 60 DKK og morarenter på 24 % plus den gældende referencerente. Hvis betaling derefter ikke finder sted, kan kravet sendes til inkasso, hvor der kan påløbe yderligere inkassoomkostninger.

Ved checkout vælger du betalingsalternativet faktura. Når du indtaster dit personnummer, foretager Klarna AB en kreditvurdering, og der kan blive indhentet kreditoplysninger. Du får straks besked om, hvorvidt din ansøgning er godkendt. Du modtager en kopi af kreditoplysningerne med posten.

Klarna og Smeg tillader ikke efterfølgende ændring af leveringsadressen på grund af risikoen for bedrageri. Denne politik skal beskytte dig som forbruger og på den måde forhindre, at andre ulovligt bruger dit personnummer til at foretage en bestilling. Du finder yderligere oplysninger på Klarnas hjemmeside.

Klarna Delbetaling

Du har mulighed for at ændre din faktura til fleksibel delbetaling. Det betyder, at du betaler i dit eget tempo med mindst 50 DKK om måneden. Den effektive rente ved et køb på 10.000 DKK, 29 DKK i månedligt administrationsgebyr, 19,90 % i variabel rente og betaling over 12 måneder er 29,22 %. Hver delbetaling vil i så fald være 955 DKK om måneden, og din samlede pris bliver 11.458 DKK.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Klarna på telefon 69 91 88 81 (hverdage 8.30-20.00, weekend 10.00-17.00) eller via e-mail info@klarna.dk. Du finder yderligere oplysninger på Klarnas hjemmeside

Levering

Levering af produkter sker kun til adresser i Danmark.Bestillinger der laves inden kl. 12 behandles samme dag. Dette gælder ikke på helligdage. Er produktet i rest meddeles kunden om leveringstiden via leveringsbekræftelsen eller via e-post.

TRANSPORTØR
PP Jensen A/S
Dyssegårdsvej 27
4100 Ringsted
Telefon: 57 67 50 83
E-mail: info@pp-jensen.dk

Levering til døren

Levering til døren omfatter levering til døren, kantstenen eller så tæt på kantstenen, transportøren kan komme.
• Leveringstiden er ca. 3-10 hverdage (*)
• Levering sker på hverdage kl. 7.00-17.00 (**)
• Der leveres kun til brofaste adresser (***)
• Der adviseres om booking af leveringsdato via telefon/sms eller e-mail.
• Du modtager advisering ca. 30-60 minutter inden levering.
• Du skal vise gyldig legitimation ved levering. Hvis produktet ikke er bestilt i dit navn, skal du vise din egen og bestillerens legitimation.

* Nogle steder er leveringstiden mere end 10 arbejdsdage, og nogle steder kan vi ikke tilbyde levering alle hverdage. Leveringstiden gælder, hvis produktet er på lager i Norden.

** Det er op til transportøren at foreslå et leveringstidspunkt. Forslaget om leveringstidspunkt består af et interval på 4-6 timer, og du skal være hjemme i hele intervallet.

*** Leverancer til adresser på ikke-brofaste øer leveres til en adresse på fastlandet. Du er som kunde ansvarlig for al videre transport til den endelige adresse. (Det samme gælder ved returnering). Varerne leveres kun til en fast adresse, ikke til en postboks.

Dit ansvar og betingelserne for tjenesten

• Du skal være hjemme i det aftalte tidsinterval.
• Du skal kunne træffes på det telefonnummer, der er oplyst ved bestillingen.
• Du skal i god tid informere transportøren om omstændigheder, der kan påvirke leveringen, f.eks. ufremkommelige veje.
• Du skal kontrollere, at pakken eller emballagen ikke er beskadiget. Hvis skaden er synlig, er det dit ansvar at få chaufføren til at notere det på følgesedlen.
• Du skal kunne vise gyldig legitimation. Hvis bestillingen ikke er foretaget i dit navn, skal du kunne vise både din egen og bestillerens legitimation.

Andet

• Transportøren må ikke stille varen/varerne uden for dit hjem.
• Hvis du ikke er hjemme på det aftalte leveringstidspunkt, returneres ordren til Bring, og du skal selv kontakte Bring for at bestille en ny levering. Du afholder selv omkostningerne ved en ny levering.

IKKE inkluderet

Indbæring, installation og udpakning.

Levering til døren (med indbæring)

Ved levering med indbæring leveres produktet inde i hjemmet på det ønskede sted (et rum/sted, modtageren anviser).

• Leveringstiden er ca. 3-10 hverdage (*)
• Levering sker på hverdage kl. 7.00-17.00 (**)
• Der leveres kun til brofaste adresser (***)
• Der adviseres om booking af leveringsdato via telefon/sms eller e-mail.
• Du modtager advisering ca. 30-60 minutter inden levering.
• Du skal vise gyldig legitimation ved levering. Hvis produktet ikke er bestilt i dit navn, skal du vise din egen og bestillerens legitimation.

* Nogle steder er leveringstiden mere end 10 arbejdsdage, og nogle steder kan vi ikke tilbyde levering alle hverdage. Leveringstiden gælder, hvis produktet er på lager i Norden.

** Det er op til transportøren at foreslå et leveringstidspunkt. Forslaget om leveringstidspunkt består af et interval på 4-6 timer, og du skal være hjemme i hele intervallet.

*** Leverancer til adresser på ikke-brofaste øer leveres til en adresse på fastlandet. Du er som kunde ansvarlig for al videre transport til den endelige adresse. (Det samme gælder ved returnering). Varerne leveres kun til en fast adresse, ikke til en postboks.

Dit ansvar og betingelserne for tjenesten

• Du skal være hjemme i det aftalte tidsinterval.
• Du skal kunne træffes på det telefonnummer, der er oplyst ved bestillingen.
• Du skal så vidt muligt fjerne eventuelle forhindringer for transportkøretøjet og indbæringen.
• Du skal i god tid informere ColliCare om omstændigheder, der kan påvirke leveringen, f.eks. ufremkommelige veje.
• Du skal kontrollere, at produktet kan komme igennem døråbninger med uåbnet emballage.
• Transportøren har ikke mulighed for at fjerne emballagen eller afmontere døre for at kunne bære produktet ind.
• Du skal forberede fri adgang i hjemmet og sørge for at beskytte dine gulve. Chaufførerne tager ikke skoene af på grund af arbejdsmiljøreglerne.
• Du skal kontrollere, at pakken eller emballagen ikke er beskadiget. Hvis skaden er synlig, er det dit ansvar at få chaufføren til at notere det på følgesedlen.

IKKE inkluderet

Installation eller udpakning

Er du ikke hjemme ved levering?

Det er dit ansvar at være hjemme på det leveringstidspunkt, du har aftalt med transportøren. Hvis du ikke er hjemme på det aftalte tidspunkt, returnerer transportøren forsendelsen. Derefter er det dit eget ansvar at aftale et nyt leveringstidspunkt. Du afholder som kunde alle omkostninger ved en ny levering. Hvis forsendelsen returneres til os, gælder de samme betingelser som ved nægtet modtagelse.

Levering til ikke-brofaste øer

Vi leverer normalt ikke til øer uden bro- eller vejforbindelse. Der leveres ikke med betalingsfærge, men levering kan i nogle tilfælde ske til en nærliggende havn eller anden adresse på fastlandet.

Hvis du bor på en ø uden bro- eller vejforbindelse, kan du kontakte os via info@smegshop.dk for at høre, om levering er mulig. Bemærk venligst, at levering til øer kan tage mere end 5-12 arbejdsdage, og at den person, der tager imod forsendelsen, skal kunne vise bestillerens legitimation. Husk, at modtageren skal vise både bestillerens legitimation og egen legitimation.

Betingelser for bortskaffelse

Her skal den gamle vare være afmonteret og sat uden for dit hjem, så chaufføren kan tage den med. Husk, at den gamle vare skal kunne transporteres ud af dit hjem med vores automatiske sækkevogn. Du skal derfor sikre dig, at varen kan komme frit ud af f.eks. din hoveddør og lignende, da din gamle vare kan have andre dimensioner end den nye.

PostNord MyPack - (Hent i postbutik)

Din bestilling sendes med PostNord til din nærmeste pakkeboks. Denne forsendelse koster 50 kr.
OBS: Vi har ikke mulighed for at tilbyde valgfri pakkeboks, din bestilling sendes automatisk til nærmeste pakkeboks baseret på dit postnummer.
Når vi har afsendt din bestilling vil du få en mail med forsendelsesnummer fra vores samarbejdspartner Unifaun. Derefter kan du følge din bestilling via www.postnord.dk

Når din bestilling er klar til afhentning i pakkeboksen får du en meddelelse via email, sms eller brev.
Ved udleveringen af bestillingen skal du altid vise gyldig legitimation.

Normal leveringstid er 2-6 arbejdsdage. Til visse områder kan længere leveringstid forekomme. For en mere præcis leveringstid kan du besøge www.postnord.dk